Verint anuncia su participación en la próxima conferencia de inversionistas

Thu Nov 30, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 de noviembre de 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

1. Ir a navegación
  2. Ir al contenido
  3. Ir al pie de página

Verint anuncia su participación en la próxima conferencia de inversionistas

Tue Nov 28, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 de noviembre de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

During the conference, senior executives from organizations serving the security market will highlight their strategic plans and solutions across the global consumer, enterprise and government markets.

Attendees of the 14th annual event are invited to join the presentation from Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, on Thursday, December 7 at 4:30 pm, as well as take part in one-on-one meetings during the course of the conference. A recording of the Verint presentation will be available on-demand from the Investor Relations section of Verint’s website following the event.

Acerca de Verint Systems Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) es un líder global en el área de las soluciones de Actionable Intelligence®, que se concentra en la optimización de la participación del cliente, la inteligencia de seguridad, y el área de fraudes, riesgos y conformidad. Today, over 10 000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Este comunicado de prensa contiene “afirmaciones con visión de futuro”, que incluyen declaraciones sobre expectativas, predicciones, opiniones, oportunidades, planes, estrategias, convicciones y declaraciones similares en relación con Verint Systems Inc. Estas afirmaciones con visión de futuro no son garantías de rendimiento futuro, y se basan en las expectativas de la administración, que involucran diversos riesgos, incertidumbres y presunciones, cualquiera de los cuales podría causar que los resultados reales fueran considerablemente diferentes a los que expresan o sugieren las afirmaciones con visión de futuro. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de enero de 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. Las afirmaciones con visión de futuro que contiene este comunicado de prensa se expresan en la fecha del presente y, excepto lo establecido por la ley, Verint no asume obligación alguna de actualizarlas o revisarlas ni de proporcionar motivos por los cuales los resultados reales pueden ser diferentes.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Las otras marcas registradas mencionadas son propiedad de sus respectivos dueños.