Verint Helps Organizations Elevate Customer Engagement as a Strategic Differentiator at Industry Events This Month

Fri Oct 6, 2017

MELVILLE, N.Y., 6 de octubre de 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced that it will participate in numerous online and live events this month with a focus on the power of customer engagement, customer centricity and the sharing of real-time intelligence.

1. Ir a navegación
  2. Ir al contenido
  3. Ir al pie de página

Comunicado de prensa

Fri Oct 6, 2017

MELVILLE, N.Y., 6 de octubre de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced that it will participate in numerous online and live events this month with a focus on the power of customer engagement, customer centricity and the sharing of real-time intelligence.

CRMXchange Roundtable Webinar

October 12; Webinar

Kelly Koelliker, director, global solutions marketing, will present “Innovations and Trends in Customer Service” at 2 pm ET. This session will explore the expectations of today’s consumers—from customers being able to connect with businesses whenever and however they choose, to businesses being able to interact and maintain context throughout every phase of the customer interaction. Click here to register.

Sitecore Symposium

October 16-19; Las Vegas, Nevada

Jon Allen, general manager, communities, will present “Redefining ROI: Win BIG with Social Communities” on October 19 at 6:30 pm PT. Attendees will hear about why it’s critical not to gamble with customer relationships and how to measure “return on interaction” by effectively listening to the voice of customer.

Consero Contact Center Forum

October 22–24; Coral Gables, Florida

Jenni Palocsik, sr. director, global solutions marketing, will moderate the panel discussion “Metrics & Data: When to Stop Analyzing and Take Action” on October 23 at 8 am ET. Customer care industry experts on the panel will discuss the best metrics to put in place to measure performance, align the voice of the customer and impact the cost of running a contact center, as well as share tips for making today’s contact centers profitable and sustainable.

destinationCRM.com Webinar

October 25; Webinar

Jenni Palocsik, senior director, solutions marketing, will present “The Evolution of Contact Centers to Customer Engagement Centers” at 2 pm ET. Attendees will learn why the next phase of customer support will rely on Customer Engagement Centers (CEC)—the technologies, applications, people and processes that interact with customers across channels, while retaining customers' context—to provide consistent and efficient customer service, and fulfill the promise of omnichannel support. Click here to register.

To learn more about Verint Customer Engagement solutions, click here.

Acerca de Verint Systems Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) es un líder global en el área de las soluciones de Actionable Intelligence®, que se concentra en la optimización de la participación del cliente, la inteligencia de seguridad, y el área de fraudes, riesgos y conformidad. Today, over 10 000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Este comunicado de prensa contiene “afirmaciones con visión de futuro”, que incluyen declaraciones sobre expectativas, predicciones, opiniones, oportunidades, planes, estrategias, convicciones y declaraciones similares en relación con Verint Systems Inc. Estas afirmaciones con visión de futuro no son garantías de rendimiento futuro, y se basan en las expectativas de la administración, que involucran diversos riesgos, incertidumbres y presunciones, cualquiera de los cuales podría causar que los resultados reales fueran considerablemente diferentes a los que expresan o sugieren las afirmaciones con visión de futuro. Para ver un análisis detallado de estos factores de riesgo, consulte nuestro Informe anual en el Formulario 10-K correspondiente al año fiscal que finalizó el 31 de enero de 2017, nuestro Informe trimestral en el Formulario 10-Q correspondiente al trimestre que finalizó el 31 de julio de 2017 y otra documentación presentada a la SEC. Las afirmaciones con visión de futuro que contiene este comunicado de prensa se expresan en la fecha del presente y, excepto lo establecido por la ley, Verint no asume obligación alguna de actualizarlas o revisarlas ni de proporcionar motivos por los cuales los resultados reales pueden ser diferentes.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Las otras marcas registradas mencionadas son propiedad de sus respectivos dueños.